U kunt een plekje reserveren door het onderstaande formulier in te vullen. Mocht dit niet lukken, dan kunt u bellen met de organisatie, telefoon 06 – 392 814 30 of stuur een e-mail naar info@grote-rommelmarkt-achterberg.nl.

Let op! Uw inschrijving is pas definitief als u het bedrag van %euro;27,50 per verkoopplaats op rekeningnummer NL24 RABO 0325 4766 24 t.n.v. V.O.F Roseboom de Wetering onder vermelding van uw naam, achternaam en data van de markt overgemaakt heeft. Wanneer wij het geld ontvangen hebben, ontvangt u een definitieve bevestiging per mail.



    Beste Rommelmarktgangers,

    Om de markt goed te laten verlopen hebben we het onderstaande reglement opgesteld:

    -

    Verkoop van alleen 2e hands spullen.

    -

    Geen verkoop van eten en drinken. De organisatie zal voor de catering zorgen.

    -

    Standhouders ontvangen consumptiebonnen. Deze kunnen ingeleverd worden voor koffie/thee of een verpakte koek. Deze kunt u niet inleveren bij de frietkraam.

    -

    De markt is open voor standhouders van 06:00 tot 15:00 uur. Het is niet toegestaan om de staanplaats voor 15.00 uur te verlaten. (Bij extreem weer zal dit door de organisatie worden aangepast).

    -

    De markt is open voor bezoekers van 09:00 tot 15:00 uur.

    -

    Het parkeren voor auto op parkeerplaats bedraagt € 4,- per auto.

    -

    U dient al uw spullen bij het verlaten van de markt mee te nemen naar huis.

    -

    U mag ’s morgens vanaf 06:00 tot 08:00 uur met 1 auto per verkoopplaats het terrein op. Komt u met meer auto's per verkoopplaats om te lossen, dan graag achter elkaar aanrijden. Het is niet mogelijk om later nog met een andere auto bij uw plaats te komen. Dit in verband met de veiligheid van onze standhouders.

    -

    Een staanplaats kost € 27,50

    -

    Wanneer u zich aanmeldt maakt u € 27,50 per plaats over op rekeningnummer NL24 RABO 0325 4766 24 t.n.v. V.O.F Roseboom de Wetering, onder vermelding van uw naam, achternaam en data van de markt. Bij opgave komt u op een voorlopige lijst, wanneer wij uw betaling hebben ontvangen zal uw reservering definitief zijn.

    -

    Wij vragen u het geld voor de markt van 19 april 2025 vóór 8 april 2025 aan ons over te maken en voor de markt van 21 juni 2025 vóór 10 juni 2025. Wanneer er geen betaling is ontvangen voor de opgegeven data, kunnen wij uw plaats aan een andere standhouder geven.

    -

    Afzeggen voor de markt van 19 april 2025 kan tot 8 april 2025. En voor de markt van 21 juni kan dit uiterlijk tot 10 juni 2025. Wanneer u zich afmeldt na genoemde data krijgt u GEEN geld terug.

    -

    In geval van nood* zullen wij als organisatie besluiten om de markt te annuleren. U mag uw plaats verzetten naar de eerst volgende markt. Of uw plaats komt te vervallen en wij storten het bedrag van € 18,50 naar u terug.

    * Dit kan zijn in verband met de weersomstandigheden.
    * Dit kan zijn in verband met privé omstandigheden vanuit de organisatie.